Klik hier om verder te gaan naar zattevrienden.be

Big Brother 2007

Als eerste...gine naakt in de eerste aflevering...en ze is goe voorzien van oren en poten;)
http://rapidshare.com/files/20092490/Gine_-_Big_Brother.mp4[/link]

Antwerp Animal's picture

Een 3-tal onnozele wijven die alleen mor wa lawaai bijhebben en die denken dat ze COOL zijn , neeje gene spek voor mijnen bek. Degoutante trienen. En Diana is ni meer dan een klein jong da alleen weet hoe ze moet bleiten en de chocolat van die ander 2 hun gat kan aflikken.
Geen vrouw voor de overwinning dees jaar. Spijtig.

@ Flurksken : Da s nog geen slecht gedacht

hanne is 24 dacht ik
evelien 20 denk ik

Misschien een idee voor de volgende,maak er een Big Sister van. Alleen vrouwen in dat huis.
Actie en sensatie verzekerd.Jaloezie,haarkepluk,lesbische affaires(aja,na een paar dagen staan die toch al op kookpunt).

die meisjes zijn maar 22 jaar ofzo, ik kan het ergens wel begrijpen dat ze nog wat preuts zijn...

als ik me de eerste BB en BB2 herinner zaten daar al wat oudere mensen in, ipv jonge twintigers... en daar zagen we toch meer naakt...

wysiwyg's picture

die twee zusters zijn maar lichte duiven ze diana precies ook...

Veronique gebruikt de speeltjes die ze van BB gekregen heeft (samen met veel drank natuurlijk)

http://rapidshare.com/files/32231551/2007-05-19_BB_Veronique_1.avi

http://rapidshare.com/files/32232037/2007-05-19_BB_Veronique_2.avi

land_of_chocolate's picture

Idd eveline en hanne zijn van westerlo , van Heultje, westerlo beter ;) kheb die vorig jaar wel af en toe in reflex gezien dusja.. :)

die eveline en hanne zijn toch van Westerlo fzo he? das al bij al nog ni zo heel ver van Turnhout eigenlijk.. is langsgaan wanneer BB gedaan is denk :D

Wat een tuttebel is die Diana zeg.Wat een gedoe om een slipje aan te doen.En dan 2 bh's over elkaar aantrekken om de onderste er dan onderuit te friemelen.Waarom wil zo iemand eigenlijk aan BB meedoen?Die gaat douchen met haar kleren aan.Proper.

Lorenz die eveline heeft vorig jaar bij mij in de klas gezeten, is echt een toffe za een hele vlotte :) ma ik peins da ze nog niks eeft late zien , ene keer in ondergoed denkik amar voor de rest :) weet iemand iets meer..?

master of disaster's picture

Geef mij maar Hanne, woont vlakbij mij en haar hobby's spreken me bijzonder aan: op café gaan en pokeren

evelien vind'k wel een mooie. die mag wel is iets laten zien.

ik vind die diana nog wel cava toch :p

iemand daar caps van?
De rest vind ik naar mijn mening maar lelijk

wysiwyg's picture

hoe mer ik kijk hoe dwazer ik die wijven vind!! dat diene gast (martin pijs ik) da boelke maar wint

Heeft evelien nu al iets laten zien wnt... :p lol :)

MARGINAAL - MARGINALER - BIG BROTHER 2007

@ Andersin, Clara de decker is een vriendin van mij =) ken ze persoonlijk bedoel ik dermee

dronkoed's picture

ze is zelfs te preuts om haar spleet te zaten zien, dan doeje toch ni mee aan big brother as ge preuts zijt?????!!!!

voor zover ik t al gezien heb komt ze ni veel in beeld

het nieuwe is er echt vanaf:p
khebber nooit echt nr gekeken mr kzen wel curieus wa os evelien gaat doen :d khebber nogwel geen beelden vn gezien , doe ze het goe trouwes??

munkos

denkte da die hun da aantrekken da de kijkcijfers op gene zak trekken
belange ni maar ze moeten iets doen om hunne zender te kunnen vullen e want moesten ze gedurende die uren da ze big brother uitzenden ook nog eens die belspeldellen uitzenden dan ist heel om zeep.

De kijkcijfers trekken trouwens op de botten.
Ze moeten nog meer preutse seuten samen droppen.

land of chocolat

tis idd geen lelijke maar om nu te zeggen da t een snelle is vind k ook overdreven, geef mij maar astridje das een knap dingske imo en nog jong kan nog veel ervaring gebruiken

die evelien zat vorig jaar bij mij in de klas! is wel een knappe hoor

Andersin's picture

Der zitte dr ni echt hotte tusse.. En die reekse beginne ook te vervele das alty tzelfste.. bij idool zitte dr wel ferm gerief tusse..
Die Clara de Decker 10/10

amai nie
:(

De enige twee die hun tetten toonden zijn al weg, dus veel zal er niet meer te zien zijn.
Boring tv.

fucking rapidshare!!!!!!!!! hebt ge niks anders?

ik ga het toegeven : k heb éénmaal gekeken deze week naar bb, enkel omdat ik curieus was welke zotten er meedoen. en vtm heeft haar best gedaan om de interessantste mensen in het huis te plaatsen.

maar bon, de 1ste serie was goe en de rest zijn gewoon een bende na-apers en mediageilers

Ah dus de Limburgers zijn toch nie marginaal? Dank u!

MARGINALE WIJVEN IN EEN MARGINAAL PROGRAMMA VOOR MARGINALE MENSEN!!!
(en Limburgers)

alle bewoners moeten met hun huid ijsblokken afkoelen...resultaat...alle vrouwen in lingerie en eentje heeft wel een hele lekkere kont...Geen wonder dat op zoon heet kont er veel smelt;)
http://rapidshare.com/files/20749765/various_-_Big_Brother_2007_3.rar

User login

• Sign in using Facebook